22.2.2018

22.2.2018

maanantai 16. elokuuta 2010

Unelmakodin kuulumisia 16.8.2010

Tänään on maanantai ja 16. päivä elokuuta. Asteita on vain +19, mutta sehän onkin juuri sopiva lämpötila, kun ei ole liian kuuma.

Minä olen tänään kitkutellut toista sukkaani ja aion saada sen vielä tänään valmiiksi, jotta saisin sen itselleni synttärilahjaksi, joka on huomenna.

Mutta enpä tämän enempää nyt tässä blogissani, sillä enemmän kerron toisessa blogissani.

Mutta toivotan täällä vierailijoille oikein mukavaa viikon alkua ja enkeleitä turvaksi tiellenne!


Kiitos rakkaalleni näistä ihanista vuosista, jotka olemme saaneet yhdessä viettää!

4 kommenttia:

Tarikka kirjoitti...

Onnittelut syntymäpäivän johdosta.
Minä sain sukkani tänä aamuna valmiiksi ja nyt olen jatkanut Mustaherukoiden poimimista.Kerta kaikkiaan on ollut ihana ilma kun ei ole liian lämmintä.

Helena kirjoitti...

Kiitos, kiitos Tarikka! Niin se aika kuluu ja vuodet vierii ja vanhuus saapuu! Tänään on täälläkin ollut viileämpää ja yölläkin luvassa viileää, joten on parempi nukkuakin. Mukavaa illan jatkoa!

Taina kirjoitti...

Moikka!Kiva,kun kävit vierailulla blogissani,nyt vuorostaan minä täällä sinun blogissasi.Ihana blogi sinulla,todella kaunis,siispä klikkasin oitis lukijaksi! Tervetuloa uudelleen blogiini.:)

Helena kirjoitti...

Moi Tansku! Kiitos, kiitos ihanasta kommentistasi! Toki tulen sinun blogiasi lukemaan aina! Mukavaa illan jatkoa!