22.2.2018

22.2.2018

keskiviikko 20. elokuuta 2008

Nyt mistä alkaisin...

Tänään on kulunut tasan kuukausi, kun olen tänne viimeksi raapustanut jotain. Tänä aikana on tapahtunut monia erilaisia asioita niin minulle kuin myös yleensä maailmalla.
Olympiakisat ovat meneillään ja jokainen tuijottaa tv-ruutua silmä tarkkana, että kuka taas vie kullan ja kenellä on ilo ylimmillään ja kenellä on itku silmissä pettymyksistä.
Mutta sellaista se elämä on!
Meillä on kesä mennyt hyvinkin nopeasti, kun olemme muuttaneet omaan pieneen Onnenpesään. Täällä olemme nyt asuneet kahden viikon ajan ja on ollut hyvin ihanaa. Synttäritkin tuli vietettyä viime sunnuntaina ja vuosi on taas tullut lisää, mutta onneksi ei kuitenkaan kiloja ole tullut lisää.
En ole käsitöitäkään tehnyt enää, koska minun käsistäni alkoi lähteä nahka ja vieläkin monista rasvauksista huolimatta käteni ovat arat, joten odotellaan vielä jonkin aikaa, että käteni parantuisivat.
Olen saanut oman tietokoneenikin takaisin ja hyvin se nyt toimiikin ja kehrää avattaessakin kuin konsanaan Formulat.
Mutta nyt toivottelen lukijoilleni oikein hyvää illan jatkoa ja kommentoikaahan minulle myös jotain, sillä se jos mikä tekee mielen iloiseksi!

Ei kommentteja: