22.2.2018

22.2.2018

perjantai 19. helmikuuta 2010

Nostalgiset tunnelmat jatkuvat Unelmakodissa

Tänään on perjantai ja 19. päivä helmikuuta. Ulkona näyttää hyvin kylmältä ja pilviseltä ja myrskyiseltä. Pakkasta on nyt -13 astetta.
Kerroin jo toisessa blogissani nostalgisista tunnelmistamme, joten jatkan nyt täällä.
Sain siis tosi ison lähetyksen Matkahuollosta eräältä sukulaiseltani. Lähetys sisälsi minulle kuuluvia tavaroita, kuten vanhoja nukkejani, levyjä ym. Jatkanpa tässä nyt kuvapläjäystäni, sillä kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Ja tässä on noin 60 vuotta vanha Riitta nukkeni, jolle tosin teen uusia vaatteita, sillä vaatteetkin taitavat olla yhtä vanhoja kuin nukkekin.
 
Ja tässä on Amandan kanssa hymyilemässä samoin liki 60 vuotias Irma nukkeni, jolla myös on yhtä vanha mekko päällään, mutta joka toki saa uudet vaatteet.
Ja tässä näkyy sekä Riitta että Irma kokonaisuudessaan
 
Ja tässähän komeilee minun iki-ihana Nalle Puh, jonka rakkaani minulle viime syksynä osti.

Ja vielä kerran kaikki yhdessä sovussa minun uusien lankalaatikostojen päällä

Tässä minun kouluaikoina ostamiani single levyjä omassa kansiossaan ja siis Elvis
 


                             Iki-ihana Robertino

Ja Brita Koivusen Katinka levyhän se siellä kurkistelee
Tässä on tulossa uudet sukat ainakin ensin minulle ja myöhemmin rakkaalleni. Ja lankahan on siis Puro Batik monikirjava. Heti minun piti aloittaa kutomaan sukkia. Ja ihanat niistä tuleekin.
Ja ei tietenkään kuvia ilman kullanmurujamme eli tässä on Unelma 12 vuotta
 

                          Ja tässä on Justina myös 12 vuotta


Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa päivän jatkoa ja pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta.

2 kommenttia:

Tarina kirjoitti...

Postiljooni toi sinulle ihania muistojen aarteita!
; ) se kelällä on ruottia ja suomeksi kesällä. Kommentissa tuolla alempana.

Helena kirjoitti...

Juu, minulla oli tänään joulu, kun sain omat tavarani rakkaat jo itselleni. Mukavaa illan jatkoa ja kilkuttelua puikkojen kanssa.