22.2.2018

22.2.2018

perjantai 20. kesäkuuta 2008

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE

Nyt on juhla ja juhannusilta ja Kirjurinluodossa on Raumanmeren Juhannusjuhlat. Musiikkia kuuluu tänne läpi yön tai ainakin aamupuolelle yötä, mutta eipä se meitä ole häirinnyt. Nyt olen todellakin elämäni kunnossa, kun lääkäri jätti sellaiset lääkkeet pois, jotka sisälsivät laktoosia. Toivottavasti saan vielä verenpainelääkkeetkin pois, koska verenpaineeni on ollut hyvä nyt ainakin, kun olemme uudella mittarillamme sitä seuranneet. Meillä on nyt erinomainen verenpainemittari ja saamme sen myös yhdistettyä tietokoneelle, joten siitä on helppo printata lista lääkärillekin. Näin lääkäri voi tarkistaa, että tarvinko minä enää verenpainelääkkeitä vai en. Toivottavasti en tarvitse enää.
Olen myös tilannut uusia lankoja ja nyt olen jaksanut kutoakin tosi nopeasti sukkia itselleni. Minulla oli kaksilla puikoilla sukat eri langoista ja sain ne päivässä kavennuksiin asti. Sitten sain toisetkin puikot, joten nyt minulla on neljä sukkaa puikoilla, joita teen sitten vuorotellen aina määrättyyn asti. Minä tein pitkän varren eli taisi olla peräti 33 cm pitkä ja toisiin sukkiin tein vielä värillisen randun. Uskon, että saan nämä molemmat sukat valmiiksi nyt juhannuksen aikana. Ensi viikolla sitten tulee taas uusi satsi uusia lankoja eli siis samoja lankoja toisin sanoen lisää, jotta voin neuloa niistä puseroita, jakkuja, boleroita ym. Brasiliaa ajatellen. Nämä ihanat langat ovat puuvilla/acryliä sekä acryliä, joten eivät ainakaan ole liian kuumia Brasiliassakaan. Olen niin innoissani neulomisesta, että neulon kaiket päivät.
Samoin olen innoissani, kun olen painoa saanut niin hyvin alaspäin, joten toivossa on hyvä elää ja kun pitää päätöksestään kiinni eikä lipsu, niin kaikki menee hyvin.
Mutta nyt toivotan kaikille lukijoilleni oikein hyvää ja mukavaa juhannusta 2008!

Ei kommentteja: