22.2.2018

22.2.2018

tiistai 24. kesäkuuta 2008

Kesä jatkuu viileänä ja sateisena

Juhannusjuhlat on juhlittu ja pian kesäkuukin vaihtuu heinäkuuhun eikä ole kovin montaa lämmintä päivää vielä ollut. Mutta ehkäpä ne lämpimät päivät ovat vielä edessäpäin. Toivossa on hyvä elää!
Minulla on olo parantunut huomattavasti, kun sain jättää monet lääkkeet pois syystä, että niissä oli laktoosia enkä voi sietää laktoosia ollenkaan. Nyt on kuitenkin paljon parempi olo eli olen kuin toinen ihminen. Olenhan jo syönytkin näitä lääkkeitä ainakin kuutisen vuotta ja olen koko ajan ollut epätavallisen väsynyt ja voimaton. Mutta nyt on voimani palautuneet ja jaksan paljon tehdä asioita, joita en ole ennen jaksanut. Minä olen kutonut paljon sukkia ja nyt eilen aloitin Taikaboleroa. Odottelen myös jälleen uusia lankoja joka päivä.
Tänään olikin urakka, kun mieheni pesi Unelman ja minä föönasin ja harjasin hänet ja nyt hän on kaunis todellakin. Huomenna on vuorossa siskonsa Justina ja sitten torstaina heidät trimmataan kesäkampauksin. Syksyllä sitten taas palaamme leijonaleikkauksiin uudestaan.
Minäkin olin eilen kampaajallani ja kyllä on taas kauniit hiukset. Minä yritän kasvattaa hiuksiani ja hyvin ne on kasvaneetkin, sillä ajattelin, että Brasiliassa olisi sitten helpompi olla, kun ei tarvi heti mennä kampaajalle. Sitten on eri asia, kun muutamme sinne.
Minä olen saanut painoakin pudotettua kolmessa viikossa jo 7 kiloa, joten minusta aika hyvin. Välillä tuntuu, että kasvaa jo pupun korvatkin, kun syön niin paljon vihanneksia. Mutta näin saan painoa pois, kun vähennän aterioiden kokoa.
Nyt tuulen humistessa toivotan kaikille oikein mukavaa kesää!

Ei kommentteja: